fredag 21 september 2012

JA ! Där satt den äntligen !

Nu äntligen är den beställd herre min skapare vad det var jäkligt att beställa den då. 00,01 den 21 september gick det att börja förbeställa den. Men då brakade hela telia systemet tror jag för inget hände det stod hela tiden att sidan går inte att öppna ...... sidan går inte att öppna. Sen kom en liten bit till sen veck igen.


Jag fick även en länk av Telia till min iphone 4 men där funkade det inte heller och sen måste jag ju sköta jobbet och så satt man i bilen och provade igen funkade inte och sen i bilen och sen besök sen i bilen och det funkade inte sen besök oj vad långt det blev sen till Källan och det funkade INTE då heller......


Höll på att bli GALEN i hela skallen!!

Men kl 01,42 vart det klart äntligen nu är det då bara väntan en lång väntan men ev i slutet av månaden kommer den hem min nya lilla vän, svart, blank, slank och väldigt mycket teknik.

 I LOVE IT

Min nya vän Iphone 5 Black






Den stora lilla kompisen kommer lite tidigare än denna härliga vacka Iphone 5
Men den som väntar på någe gott väntar aldrig för länge .....
Sa alltid min kloka farmor,,

Inga kommentarer: